0174-671 800

Kennisoverdracht kern van samenwerking itsme en PROCENTEC

25 oktober 2017

Onlangs hebben PROCENTEC en itsme een overeenkomst getekend die de reeds jarenlange samenwerking naar het volgende niveau brengt.  PROCENTEC Sales Engineers Vanity Karstan en Clement Jense werken nauw samen met diverse medewerkers van itsme om deze nauwere samenwerking verder gestalte te geven. De basis van de overeenkomst ligt in de trainingen die PROCENTEC zal gaan verschaffen op verschillende itsme-locaties op het gebied van PROFIBUS en PROFINET. Deze trainingen zijn essentieel voor eindklanten, system integrators, original equipment manufacturers en fabrikanten die dagelijks te maken hebben met PROFIBUS en PROFINET. Op deze basis wordt de samenwerking nu verder uitgebouwd. 

De eerste stap in dit proces is recent genomen door een lunch & learn-sessie, gecombineerd met een meet & greet, voor de vestiging in Groningen te organiseren. Deze sessie werd met veel enthousiasme door binnendienst, accountmanagement en technical sales engineering bijgewoond. Binnenkort worden soortgelijke sessies georganiseerd met de support afdeling, application engineers en technical consultants. Het doel van deze sessies is om personeel van itsme te voorzien van de nodige kennis over PROCENTEC oplossingen. Deze sessies zullen worden georganiseerd met itsme werknemers op twaalf verschillende locaties. Daarnaast zijn verschillende meereisdagen gepland met individuele accountmanagers van itsme. Tijdens de tot nu toe ingeplande meereisdagen worden klanten in Groningen, Friesland en Drenthe bezocht.

Klanten kunnen nu de vruchten plukken van deze TCO (total cost of ownership) verlagende samenwerking. Door de krachten te bundelen, functioneert itsme als een one-stop-shop waar klanten complete oplossingen kunnen inkopen.  Bovendien kan itsme - als toegevoegde waarde - de diverse producten van verscheidene leveranciers technisch ondersteunen vanuit de vestiging dan wel via de supportafdeling in Raamsdonksveer. Omdat  PROCENTEC trainingen nu op meerderde itsme-locaties gefaciliteerd worden, scheelt dit de cursisten veel reistijd, een meerdaags verblijf in een hotel etc. Ook dus hier een positieve bijdrage van een substantiële TCO verlaging voor de klant!