PROCENTEC introduceert de ProfiSwitch X5

04 december 2014

De ProfiSwitch X5 is de eerste ProfiHub met de mogelijkheid om binnen één netwerk segmenten op verschillende transmissiesnelheden te laten draaien. Deze transparante hub moderniseert hiermee elke PROFIBUS installatie. Door middel van een draaiknop kan de gebruiker eenvoudig per kanaal de transmissiesnelheid instellen. Deze unieke functionaliteit van de ProfiSwitch X5 opent deuren naar betrouwbare en kostenbesparende applicaties.

De ProfiSwitch X5 staat ver boven alle huidige repeaters en hubs in de PROFIBUS markt. Traditionele PROFIBUS regels voor transmissiesnelheden met betrekking tot aftaklijnen, extra weerstand, enkele master systemen, slechte kabelsegmenten en kabellengtes zijn verleden tijd. Ontwerpbeperkingen binnen uw bestaande en nieuwe systeem zijn geheel uitgesloten. Hierdoor is het mogelijk om uw netwerk onbeperkt naar eigen wens in te richten.

De geavanceerde technologie van de ProfiSwitch X5 converteert het hoofdkanaal naar andere transmissiesnelheden en fungeert als een transparante proxy zonder het host systeem te verstoren (vergelijkbaar met PA links). Dankzij het ongelimiteerde aantal applicaties, is de ProfiSwitch X5 het perfecte apparaat voor het creëren van netwerken zonder traditionele beperkingen.

Meer informatie: www.procentec.com/profiswitch

PROCENTEC introduceert de ProfiSwitch X5