PROCENTEC zet nieuwe koers met de installatie van een nieuw bestuur

02 mei 2019

PROCENTEC zet nieuwe koers met de installatie van een nieuw bestuur

Wateringen, Nederland. - PROCENTEC is trots de toevoeging van drie nieuwe aandeelhouders/partners aan te kondigen. Pieter Barendrecht, Matthew Dulcey en Raoul Heesters zullen de basis vormen van het nieuwe bestuur, waarin zij nauw zullen samenwerken aan de toekomst van de organisatie.

De oorspronkelijke oprichters blijven aandeelhouders, maar vervullen geen operationele rollen meer binnen het bedrijf. Met de voltooiing van de juridische procedures is de overgang van het bestuur compleet.

Naast het zijn van Partner neemt Pieter Barendrecht ook onmiddellijk de rol van CEO op zich. In de afgelopen 4 jaar maakte het bedrijf onder het leiderschap van Barendrecht als Managing Director een sterke groei door, "Ik ben helemaal klaar om de verantwoordelijkheid van CEO op dit cruciale moment voor het bedrijf op mij te nemen", zei Barendrecht, "Het is een lange weg geweest om dit moment te bereiken, maar alle betrokken partijen zijn het erover eens dat dit de volgende logische stap in de voortgang van PROCENTEC is ".

Matthew Dulcey zal doorgaan in de rol van CCO. Als onderdeel van zijn rol zal Dulcey de R&D-afdeling blijven leiden. Met zijn waardevolle inzichten en focus op de ontwikkelingen in het steeds veranderende landschap van Industrial Automation, zal hij zorgen dat PROCENTEC haar reputatie behoudt als bedrijf dat de technologische ontwikkeling voor blijft.

Raoul Heesters zal eveneens zijn rol als COO voortzetten. In deze rol heeft Heesters al ruim 2 jaar een sterke reputatie opgebouwd als een aanspreekbaar persoon, die het beste kan halen uit de gewaardeerde medewerkers van PROCENTEC. Zijn gedrevenheid op zaken als medewerkerstevredenheid, klantervaring en kwaliteit hebben onmiskenbaar bijgedragen aan de groei van PROCENTEC.