Zie "Medewerkers"

On-site Dienstverlening

Reduceer downtime, waarborg continuïteit

Support PROFIBUS en PROFINET

Onverwachte downtime vanwege een storing kan leiden tot hoge kosten. Wanneer er een complexe storing binnen uw netwerk optreedt, is de afdeling Service & Support van PROCENTEC dé oplossing. Wij lossen de meest uiteenlopende storingen direct voor u op. Hierdoor wordt langdurige downtime voorkomen en de continuïteit van uw installatie gewaarborgd. Onze PROFIBUS en PROFINET experts staan voor u klaar om uw installatie zo snel mogelijk weer operationeel te krijgen.

Neem direct en vrijblijvend contact op met Service & Support via het contactformulier of bel naar +31 (0)174 671 800.

Meer dan troubleshooting

PROCENTEC heeft een team van enthousiaste en gekwalificeerde support engineers die al jaren hands-on ervaring hebben met het onderhoud van veldbussystemen, en het oplossen van complexe PROFIBUS en PROFINET storingen bij diverse soorten faciliteiten.

Hierdoor wordt langdurige downtime en de daarbij horende hoge kosten voorkomen. Bovendien geven wij deskundig advies zodat storingen ook in de toekomst worden voorkomen.

Uw voordelen

  • Vakkundige engineers direct beschikbaar
  • Volledige analyse, diagnose en troubleshooting
  • Geen hoge kosten door langdurige downtime
  • Installatie snel weer in bedrijf
  • Op locatie technische ondersteuning
  • Standaard uurtarief

Ondersteunde netwerken

  • PROFIBUS
  • PROFINET
  • AS Interface
  • Foundation Fieldbus
  • Fiber Optic

1. Spoedeisende dienstverlenging

zijn er netwerk problemen die direct opgelost dienen te worden? 
Kies dan voor onze spoedeisende dienstverlening zodat wij zo snel mogelijk kunnen beginnen met het oplossen van het probleem.

 

Optie 01:  On-site support binnen 48 uur
Optie 02: On-site support binnen 5 werk dagen

2. Netwerk audits om stilstand te voorkomen (op beschikbaarheid)

Het is belangrijk om de status van het netwerk in de gaten te houden. Elk jaar kan een van onze experts op locatie een audit uitvoeren om de status te controleren. In samensrpaak met de klant gaan wij kijken wanneer het ons beide het beste uitkomt.

Optie 03: 1 audit voor on-site support per jaar

Optie 04:  5 audits voor on-site support per jaar
(Inclusief urgentie: start reizen binnen 5 werk dagen)
Optie 05: 10 audits voor on-site support per jaar
(Inclusief urgentie: start reizen binnen 48 uur)

Voor een service aanvraag, download de service request form en upload deze in onze HMS Portal

Terms of conditions