On-site Dienstverlening
Reduceer downtime, waarborg continuïteit

Onverwachte downtime vanwege een storing kan leiden tot hoge kosten. Wanneer er een complexe storing binnen uw netwerk optreedt, is de afdeling Service & Support van PROCENTEC dé oplossing. Wij lossen de meest uiteenlopende storingen direct voor u op. Hierdoor wordt langdurige downtime voorkomen en de continuïteit van uw installatie gewaarborgd. Onze PROFIBUS en PROFINET experts staan voor u klaar om uw installatie zo snel mogelijk weer operationeel te krijgen.
Neem direct en vrijblijvend contact op met Service & Support via het contactformulier of bel naar +31 (0)174 671 800.
Meer dan troubleshooting
PROCENTEC heeft een team van enthousiaste en gekwalificeerde support engineers die al jaren hands-on ervaring hebben met het onderhoud van veldbussystemen, en het oplossen van complexe PROFIBUS en PROFINET storingen bij diverse soorten faciliteiten.
Hierdoor wordt langdurige downtime en de daarbij horende hoge kosten voorkomen. Bovendien geven wij deskundig advies zodat storingen ook in de toekomst worden voorkomen.
Uw voordelen
- Vakkundige engineers direct beschikbaar
- Volledige analyse, diagnose en troubleshooting
- Geen hoge kosten door langdurige downtime
- Installatie snel weer in bedrijf
- Op locatie technische ondersteuning
- Standaard uurtarief
Ondersteunde netwerken
- PROFIBUS
- PROFINET
- AS Interface
- Foundation Fieldbus
- Fiber Optic
Dagtarieven
Dagtarief Netwerk Support | €1.250,- |
Voorrijkosten: vertrek binnen 1 - 24 uur | + €2.000,- |
Voorrijkosten: vertrek binnen 24 - 48 uur | + €1.500,- |
Voorrijkosten: vertrek binnen 48 - 72 uur | + €1.000,- |
Voorrijkosten: vertrek binnen 72 - 120 uur | + €500,- |
Vertrek na 120 uur | + €0,- |
- De hierboven genoemde dagtarieven zijn inclusief een gedetailleerd rapport.
- Er zullen geen reiskosten in rekening worden gebracht voor klanten binnen een straal van 100 km van ons kantoor in Delft.
-
Buiten de straal van 100 km zullen wij volledige reiskosten in rekening brengen (afstand gebaseerd op ons kantoor in Delft).
Service Pakketten
Eén dag Netwerk Support + Standard PROFIBUS of PROFINET Monitoring Kit €2.700,-
- Dit betreft één dag netwerk support (geen reiskosten binnen een 100 km radius van Delft) + een 24/7 diagnose tool naar keuze (Atlas voor PROFINET – ComBricks voor PROFIBUS).
- Wij kunnen de diagnose tool direct tijdens het bezoek installeren. Voor PROFINET is dat de Atlas 101-800110, voor PROFIBUS de ComBricks Standard Monitoring Kit 101-200QBS.
Online Support Pakket: €1.450,-
- Voor een maximum van 24 uur online support.
- Wij kunnen enkel online support bieden aan klanten die in het bezit zijn van een PROCENTEC diagnose tool (ProfiTrace, ComBricks, Atlas, Mercury en/of Osiris Software).
- Dit pakket geldt enkel tijdens werkdagen/kantooruren en is gebaseerd op de beschikbaarheid van onze engineers.
On-site Support voor één jaar: €12.500,-
- Dit bevat een maximum van twaalf dagen on-site support voor één jaar.
- Dit pakket is enkel van toepassing in Nederland, Duitsland, Italië en het Verenigd Koninkrijk.
- Geen extra voorrijkosten en toeslagen. Enkel eventuele onkosten worden 1-op-1 doorberekend (indien van toepassing).
-
On-site bezoeken zijn gebaseerd op beschikbaarheid van onze engineers.
Overige kosten
Reiskosten (per uur) | €70,- |
Reiskosten (per kilometer) | €0,80 |
Onkosten (vliegtickets, hotel, etc.) | 1-on-1 |
Toeslagen
Buiten kantooruren (18:00 – 00:00 en 06:00 – 08:00) | 150% |
Nachturen (00:00 – 06:00) en zaterdagen | 200% |
Zon- en feestdagen | 300% |
Kanttekeningen
- Buiten kantooruren gelden speciale tarieven (zie: “toeslagen”).
- Onze kantooruren zijn maandag t/m vrijdag 08:00 – 18:00 (UTC +01:00).
- Reiskosten worden berekend van PROCENTEC tot locatie en weer terug.
- Prijzen zijn exclusief BTW.
Contact met ons team