0174-671 800

Retourneer producten

RMA procedure voor PROCENTEC producten

RMA Procedure

Het RMA-nummer (Return of Merchandise Authorization) geeft u toestemming om producten terug te sturen die ten onrechte zijn geleverd of inspectie nodig hebben. Om een inkomend product te koppelen aan de eindgebruiker hebben we een RMA-nummer nodig.

Om de situatie waarin u ons een niet-detecteerbaar product stuurt te voorkomen, adviseren wij u om eerst de FAQ pagina te bekijken om te zien of het antwoord op uw probleem hier vermeld staat en gebruik ALTIJD de laatste firmware versie te downloaden van onze website. 

Als deze pagina's geen oplossing bieden, neem dan contact met ons op. Samen kijken we dan of we het probleem kunnen oplossen. Als dat niet lukt, kunt u in de RMA-formulier in te vullen.
De procedure is als volgt: u vult het RMA-formulier in en klik op 'verzenden'. Onze Service & Support afdeling verwerkt het formulier en stuurt u een machtigingsformulier met RMA-nummer en afleveradres.

Dit formulier moet in combinatie met het product aan ons gestuurd worden. Als uw pakket is ontvangen krijgt u hier een bevestiging van. Wanneer u na 2 weken nog geen bericht heeft ontvangen, neem dan contact op met uw transportbedrijf. De garantie periode die PROCENTEC hanteerd is 1 jaar na aankoopdatum.

Wanneer het product niet meer te repareren is krijgt u hier melding van. Na deze melding heeft u twee weken de tijd om te beslissen of u een nieuwe product wilt aanschaffen. Mocht u ervoor kiezen geen nieuwe product aan te schaffen dan brengt PROCENTEC € 80,- onderzoekskosten bij u in rekening. Wanneer u er voor kiest het product te vervangen dan zal PROCENTEC deze kosten niet in rekening brengen. 

RMA-voorwaarden

Wanneer onderstaande procedures zijn gevolgd is het mogelijk om een RMA bij ons in te dienen. Wanneer dit niet het geval is zullen ingestuurde producten aan u geretourneerd worden.
Product moet worden aangeboden op risico en kosten van de eigenaar, tenzij anders is overeengekomen.

PROCENTEC RMA